Skip to main content

Bethesda: Děláme The Elder Scrolls 6

+ více o Skyrim remasteru.

Todd Howard z Bethesdy navštívil pořad YouTube Live at E3 2016 od Geoffa Keighleyho a jen tak mezi řečí tam utrousil důležitou novinku.

"Všichni se mě na to ptají, takže ano, už pracujeme na The Elder Scrolls 6. Ale je ještě hodně vzdálené a zabere nám spoustu času," uvedl otevřeně před kamerou, aniž by se pokoušel o mlžení jako politici.

Vedle TES6 teď dělají ještě na dvou dalších neoznámených projektech, které jsou větší než cokoli, co vyrobili v minulosti. A o nich prý lidé uslyší dříve než o TES6.

"Nechceme nic uspěchat, máme už vizi, o čem TES6 bude, ale také to je otázka technologií," dodal mimořádně zkušený šéf studií Bethesdy. Do budoucna prý nebudou jen střídat další díly Falloutu a The Elder Scrolls, nýbrž zkusí i nějaké nové značky, které ovšem budou tím, co fanoušci od tohoto studia očekávají, že je dobře poznají.

Howard také přiznal, že často jednají s Microsoftem i Sony a chtějí po nich, aby vydávali nový hardware častěji než dosud. Něco takového je prý pro herní branži jedině přínosem, aby na novém HW mohli dělat nové věci. Zároveň by ale nerad opouštěl své oblíbené hry na předešlé konzoli, proto ta zpětná kompatibilita u Xbox One Scorpio i PS4K. Bethesda prý bude aktualizovat své staré hry, aby dobře šlapaly i na novém HW, co přijde až časem.

Dnes ráno potvrzený remaster Skyrimu vyvíjejí interně ve studiu v Montrealu, které se rozrostlo. Skyrim jim prý šlape na X1 už několik let: když dostali první vývojářský kit X1, jen tak na zkoušku si udělali interní konverzi (bez jakýchkoli změn), aby se tehdy s konzolí naučili. A postupem času jim došlo, že hra je pořád zábavná, takže si programátoři a grafici dali schůzku, kde se rozhodli vytvořit remaster pro PS4/X1/PC.

"Překvapilo mě, že Skyrim takto působí novým dojmem, i když v něm mám už hodně nahráno," uvedl šéf Bethesdy.

Watch on YouTube

Read this next