Beta Kingdom Come v 1. čtvrtletí 2016
+ přehled pokroku ve vývoji.
Vývoj zdárně pokročil vpřed, Dan Vávra stíhá nejen rozdávání rozhovorů a mouder na přednáškách, a je reálné stihnout finálku v druhé půlce příštího roku. Zhruba taková zpráva dorazila dnes od pražského studia Warhorse.
Do fáze beta se Kingdom Come: Deliverance dostane v 1. čtvrtletí příštího roku a jak nám potvrdil PR manažer Tobias Stolz-Zwilling, vyjde opět i pro všechny platící podporovatele. Co všechno přinese? Uvedení do "epického příběhu", všechny základní herní mechanismy, ztrojnásobení velikosti herní mapy oproti té současné, první důležitou bitvu či dobývání, nový typ zbraně (meč a štít) atd. Více se o betě dozvíme během ledna. Níže nový vývojářský deníček věnovaný i alfě 0.5 s přidaným systémem kriminality či adaptivní hudbou:
Vávra a jeho tým sedmi spisovatelů prý nyní dokončuje 2500 stran scénáře, stovky stran designu a mají nyní hotovo přes 70 questů s 300 tisíci slovy v dialozích. Pro příští cíl na Kickstarteru připravují nejlepšího přítele člověka, psa, který vás bude ve hře doprovázet, konkr. půjde o dnes už vyhynulé plemeno Alount, který byl ve středověku široce rozšířen a používal se pro lov či hlídání.
"Díky stovkám neuvěřitelných artworků a mnoha vylepšením přímo ve hře, jako je dynamická změna počasí či systém totální iluminace, se Kingdom Come stane ještě realističtější. Také jsme vylepšili naše technologie pro skenování 3D tváří, nasnímali jsme takto přes 30 různých výrazů a emocí, aby působily co nejvíce věrně," uvádí dále vývojáři v updatu.
Dále začali s výrobou cutscén, když ty první přidávají do hry, včetně zakomponování herců zachycených s plnohodnotným motion capture a s úplně nově natočeným dabingem. Už pořídili 25 hodin dabingu, zatímco kolem 4 hodin symfonické hudby bude natočeno ve vyhlášené koncerní hale Rudolfína v Praze.