Benchmarky Bright Memory: Infinite s DLSS od Nvidia
+ Jurassic World Evolution 2 mezi přírůstky na GFN.
Bright Memory vyšlo minulý rok jako debut jediného vývojáře Zeng "FYQD" Xianchenga. Jeho úspěch hernímu světu ukázal, že je díky Unreal Engine 4 možné vytvořit zábavný akční titul samostatně.
V minulých dnech vyšlo očekávané pokračování Bright Memory: Infinite. Na PC je tato akční hra obohacena o ray tracing stínů, odrazů, kaustiky a globálního osvětlení spolu s NVIDIA DLSS pro vyšší výkon a NVIDIA Reflex snižující latenci systému až o 49 %.
NVIDIA DLSS nabídne až 2,5x více snímků za sekundu i s maximálními detaily a ray tracingem.
Úplný technologických přehled PC verze Bright Memory: Infinite nabízí tento článek.
Do knihovny GeForce NOW koncem minulého týdne přibylo šest her. Dvě z nich pak majitelům členství Founders, Priority a RTX 3080 nabídnou #RTXON technologie. Jurassic World Evolution 2 díky implementaci NVIDIA DLSS nabídne plynulou snímkovou frekvenci i v cloudu. Již zmíněné Bright Memory: Infinite přináší ray tracované odrazy, stíny, kaustiku a RTX globální osvětlení.
Seznam všech her naleznete níže:
- Bright Memory: Infinite (novinka - Steam)
- Epic Chef (novinka - Steam)
- Jurassic World Evolution 2 (novinka - Steam a Epic Games Store)
- MapleStory (Steam)
- Severed Steel (Steam)
- Tale of Immortal (Steam)