Další Battlefield letos v říjnu vykompenzuje odložené Anthem
A Battlefront 2 nenaplnil plán.
Electronic Arts na noční fiskální konferenci potvrdili, že Anthem skutečně nestihne letošní rok, jak se spekulovalo. Nicméně stále ho dostaneme začátkem 2019, nejpozději do 31. března, což podle nich prý žádný odklad není a lidé si o něm vymýšlejí, ačkoli v E3 videích bylo jasně napsáno "podzim 2018".
"Je to takhle pro nás výhodnější, vypustit novou značku mimo nejrušnější podzimní sezonu, bude tak mít víc prostoru na dýchání."
Neznamená to však, že by kvůli tomu utrpěla letošní vánoční nabídka EA. Více než bohatě jim to vykompenzuje nový Battlefield (Alza.cz), který dnes firma slíbila na říjen 2018, bez jakýchkoli bližších detailů o zasazení atd. To údajné Bad Company 3 to nejspíš nebude, to až později, spíš to vypadá na druhou světovou.
Battlefield 1 jinak hlásí už 25 milionů unikátních hráčů a komunita kolem FIFA letos vzrostla na 42 milionů jen na konzolích, přičemž Ultimate Team si za minulé čtvrtletí polepšil o 12 procent.
70 procent hráčů Star Wars Battlefront 2 (Alza.cz) si zkusilo singleplayerovou kampaň a hráči se prý do mulťáku přihlašovali dvakrát více než u jedničky. Horší zprávou je, že třetí Battlefront v dohledné době, tzn. do dvou let, čekat nemáme. Přednost totiž dostane nová hra ze světa Hvězdných válek od Respawnu, která už má upřesněné okno mezi dubnem 2019 a březnem 2020, takže patrně to bude ona, kdo bude vévodit podzimnímu lineupu příští rok.
Battlefront 2 jinak očima EA nenaplňuje prodejní předpoklady, když má na kontě za úvodní čtvrtletí na trhu "jen" 7 milionů kusů (jednička měla 13 milionů), o tři miliony méně, než si EA malovali. Takže se v příštích měsících vrátí ty kritizované lootboxy, jakmile budou připraveny, uvedl finanční ředitel EA Blake Jorgensen. Dle něj hra nedokázala splnit cíle právě kvůli vyhozeným lootboxům v listopadu. V březnu také bude do hry uveden nový systém vývoje postav, což s tím patrně úzce souvisí.
EA nadále věří v mikrotransakce, jen se podle nich musí "uchopit správně", aby předešli opakování situace co u SWBF2. Jsou přesvědčeni, že u digitálních služeb a titulů mohou zvednout zábavu a zážitek, takže s nimi do příštích projektů nadále počítají, ale v nějaké rozumnější, pouze volitelné podobě.