Battlefield Hardline se prodává nad očekávání, ale méně než čtyřka
+ řešení pěti nejčastějších žádostí.
Před vydáním této policejně-zlodějské akce panovaly určité obavy, jak moc se na jejím přijetí podepíše fiasko kolem technických problémů Battlefield 4. Avšak zdá se, že série několika betatestů a další kroky hráče přesvědčily. Jinak by Battlefield Hardline nebyl v USA nejprodávanější multiplatformní krabicovkou měsíce (zdroj: NPD).
Na jeho konto se v MCV vyjádřil i předseda představenstva britského řetězce GAME, podle nějž se hra prodávala lépe, než dříve předpokládali. Samozřejmě, tohle může být mírně zavádějící, pokud ty odhady byly výrazně podstřelené.
Dalším vodítkem k posuzování výsledků Hardline (koupit na Alza.cz) může být při mlčení EA server VGChartz. Ten na základě svých výpočtů tipuje, že této hry se v krabici mohlo prodat celkově 1,4 milionu kusů, z nichž má polovinu tvořit PS4 verze, 474 tisíc X1 verze a pouhých 25 tisíc PC krabicovka (tady je opět patrný vliv nezapočítání digitálek). Oproti tomu Battlefield 4 se za shodné období mělo prodat 2,5 milionu kusů, což se u něj přičítá mj. podzimní sezoně.
Poslední novinka k Hardline se týká chystaného patche. "Ačkoli se start hry ukázal být stabilní, stále je co zlepšovat a proto pracujeme na řešení nejčastějších žádostí hráčů," komentoval ho vedoucí MP designér Thaddeus Sasser na homepage.
V dohledné době tak má být vylepšena podpora anticheatovacího Punkbusteru (aby tolik nezatěžoval procesor), Nvidia DirectX driverů (aby hra nepadala), prodloužení zápasů v módu Conquest, úprava míst pro narození se v Team Deathmatch, úprava vybalancování zbraní atd.