Baldurs Gate 3 vytěžuje 400 zaměstnanců
Nečekané nabobtnání studia.
Buď mohli rozsah hry nebo její ambice zmenšit, což samozřejmě nechtěli, nebo prostě potřebovali více lidí.
Zakladatel a šéf belgického studia Swen Vincke prozradil, že momentálně zaměstnávají na vývoji Baldurs Gate 3 přes 400 lidí, což si jinak mohou dovolit pouze ty největší firmy a série.
Je to mnohem více tvůrců, než původně zamýšleli, nikdy si prý takový početný tým nedokázal představit.
"V určitý moment nám došlo, že to jinak nepůjde, abychom udělali hru takovou, jakou chceme. Teprve pak jsme tomu všemu začali naplno rozumět," vysvětlil pro PC Gamer.
Toto pokračování slavné RPG ságy od jiného studia vzniká v celkem sedmi pobočkách roztroušených po celém světě.
Pro zajímavost, Larian je nyní 10x větším studiem, než jakým byl v roce 2014 při vzniku prvního dílu Divinity: Original Sin. Během tvorby dvojky na ní ve špičce makalo asi 150 lidí.
Baldurs Gate 3 je momentálně ve fázi Early Access, s velmi kladnými uživatelskými ohlasy, a do finálky se má překlopit ve 2023 (pro PC a Stadia).