Avowed s vícero konci, ale bez románků a hraní za trpaslíka. Proč?
Nové drobky o RPG od Obsidianu.
Nedávný stream Xbox Developer Direct poskytl bližší pohled na fantasy first-person akční RPG, které bude důležitou xboxovou exkluzivitou letos na podzim. A na IGN na to nyní navázala ředitelka vývoje Carrie Patel.
Potvrdila, že Avowed skutečně bude mít vícero různých konců hry.
"Ano, je to přeci hra od Obsidianu, tak to k tomu patří, že? Co jiného bychom měli nabídnout, než pár různých konců?"
Přesný počet zakončení neupřesnila, ale nebude to vyloženě jen o určité volbě učiněné během hraní. Záležet má spíš na tom, jak se hráč chová, jak rozumí zdejšímu světu a jak ho interpretuje, jak na něj bude reagovat. Ale ne každý úkol nutně musí mít nějaké konsekvence pro závěr hry.
Dále bylo vysvětleno, proč hra umožní výběr jen mezi člověkem a elfem. Je to prý kvůli tomu, že pokud by tady byli třeba trpalíci, tak jejich výška je moc malá a vyžadovalo by to předělat fungování všech zbraní, zásahových zón nepřátel atd. Je to prý vždy o prioritách a rozhodnutí během vývoje.
A proč v Avowed nebudou románky s vašimi společníky, jako to mají hráči tak rádi, viz třeba loni Baldurs Gate 3 nebo Starfield?
"Soustředíme se na smysluplné vztahy s vašimi parťáky. Namísto systému románků jsme se raději soustředili na jiné prvky, které umocní vztahy s ostatními, aby to působilo přirozeně a zlepšilo to herní zážitek. Takže románky nejsou něčím, o čem by bylo Avowed, ale do budoucna je nevylučujeme".