Autoři Deathloop milují DualSense ovladač a slibují 60 snímků za vteřinu
Rozdíly oproti Dishonored v PS5 exkluzivce a jak vás nebude stresovat časem.
Že snad Bethesda nebude nic mít na letošní Vánoce? Ale kdeže, jejím želízkem v ohni bude výhradně Deathloop.
S ním se vypraví na velice odvážnou misi, protože to je nová značka, jen pro omezené konzolové publikum majitelů PlayStation 5 (viz představení, vedle PC) a navíc ještě uprostřed přeplněné podzimní sezony.
V nedávném videorozhovoru pro IGN poskytli Arkane Studios pár nových informací.
Předně, milují DualSense ovladač (haptickou zpětnou vazbu, adaptivní triggery + vtažení do hry, střelby a přebíjení, když je vše z vlastních očí) z PlayStation 5, která samozřejmě pomůže k hezčímu vizuálu.
Hra také pojede v 60 snímcích za vteřinu, zatímco jejich předešlé tituly ze série Dishonored byly na konzolích jen v 30fps.
Jak se tedy bude Deathloop lišit od jiných her z tzv. žánru "rogue-like"?
Jednak při úmrtí neztratíte svůj dosažený pokrok v daném levelu, pokud najdete důležité stopy či odhalení v příběhu, ale přijdete o nalezené zbraně. Čili můžete hrát tu samou misi pořád dokola a sledovat, jak se během dne dějí různé věci - například dle denní doby, něco jiného se stane ráno a něco dalšího odpoledne. Nebudete prozkoumávat jen prostor, ale i to, co se přihodí v daném čase dne. Jiné změny oproti ostatním hrám budou v tom, jak se postupně vyvine vaše postava.
Časové okno jednoho dne, na jehož konci se vše restartuje (odtud název Deathloop), ovšem nesignalizuje, že by hráč měl být nějak ve stresu z omezeného času. Naopak, klidně může hrát ve velmi pomalém a rozvážném stylu, nikdo ho v hratelnosti nikam honit nebude, může si prohlédnout obrazy, ohledně času bude vše jen abstraktní, ujistili Arkane. Složitější to má být v úvodu hry, kdy musíte více riskovat, ale později s lepšími schopnostmi to bude jiné, opět s možností výběru, jak postupovat (zda stealth či otevřené akce, použití prostředí ve váš prospěch apod.)