Skip to main content

Auta v Mafia 3 opravdu s "hollywoodskými prvky"

Čím bude nelineární?

Kolegové z aktivní domácí fanstránky vyzobali pár nových informací o Mafia 3 z rozhovoru na skandinávském GameReactoru. To o údajném počtu deseti misí či zlomů v příběhu je nejspíš jen nedorozumění či špatný překlad, takže to vynecháme.

Největší kontroverzí vyvolá výrok šéfa studia, že jízdní model ve hře byl oproti druhému dílu rozpracován přidáním hollywoodských prvků (nárazy, výbuchy, používání auta jako zbraně). Toto bylo mnohými kritizováno po prvních videích z hraní, ale nešlo tedy o nějaký omyl, nýbrž o záměr.

Zajímavé je, že vaše chování v Mafia 3 mezi misemi (rozumějte způsob obsazování města a styl plnění vedlejších misí), má posléze ovlivňovat hlavní mise. I z toho je cítit nelineární povaha hry.

Tady je v krátké době další oficiální deníček z Gamescomu, tentokrát o významu slova rodina, ale opět bez čehokoli nového. Mafia 3 už je nově i na Steamu, u nás doporučujeme Alza.cz.

Watch on YouTube

Read this next