Atomic Heart má velkoplošnou reklamu na Times Square, PlayStation verze jsou výrazně menší
+ dozvuky od skladatele hudby k válce na Ukrajině.
Tak nákladnou reklamní plochu si mohou dovolit skutečně jen velcí hráči z herního průmyslu. A vydavatel Focus Home Interactive by se mezi ně rád zařadil.
Pro brzy vycházející Atomic Heart si zaplatil velkoplošnou obrazovku s videem na náměstí Times Square v New Yorku.
Hned vedle je reklama na mobilní telefon Samsung S23.
Paradoxní to je celé i kvůli tomu, že se hra odehrává v bývalém Sovětském svazu, který se jejím prostřednictvím dostal až do srdce USA.
Zajímavé je, že hra na PlayStation konzolích vyžaduje mnohem méně místa na disku než na Xboxech - na PS5 si vystačí s 41 GB a na PS4 s 48 GB. Oproti tomu na strojích od Microsoftu si musíte připravit 78 GB. Pre-load na PlayStation začne 19. února.
Včera jsme jinak psali o tom, že skladatel hudby Atomic Heart věnuje svou odměnu na charitu.
Nyní Mick Gordon poskytl dodatečný rozhovor Eurogameru:
"Na hře dělá 130 vývojářů z celkem deseti zemí, takže to je vskutku mezinárodní výtvor. Rozumím tomu, že situace v regionu je extrémně složitá, ale chci dát najevo, že jsem zásadně proti Putinově násilné agresi vůči sousednímu státu a vyjadřuji solidaritu s ukrajinským lidem. Ale je potřeba odlišit akce státu od akcí jednotlivých obyvatel. Talentovaný tým v ruském studiu Mundfish pracoval tvrdě mnoho let a hluboce si vážím jejich kreativity a uměleckého vkladu do hry. Přesto jsem cítil silný etický a morální závazek pomoci těm, kteří trpí, a projevit se na straně těch, kteří mají podle mě pravdu. Doufám, že když jsem přispěl veřejně, že třeba motivuji další k tomu samému".