Skip to main content

Assassins Creed se přemění v živou službu z různých epoch historie

Oficiálně potvrzeno - po stopách Fortnite a GTA Online.

Předně je potřeba uklidnit: toto oznámení neznamená, že by se snad končilo se singleplayerovými velkými AAA trháky jako Valhalla či Odyssey, kterých se od 2007 prodalo přes 155 milionů kusů. Tyto hry budou dále vznikat a pořád je bude mít na starosti jedno hlavní studio (s asistujícími ostatními), byť letošní podzim vynechají (viz druhý rok přídavků pro Valhalla).

UbiSoft byl únikem z Bloombergu donucen oficiálně potvrdit, že připravuje Assassins Creed Infinity.

Má jít o rovnoměrnou spolupráci dvou (předtím soupeřících) studií v Montrealu a Quebecu, kde budou hlavními odpovědnými osobami producenti Odyssey a Valhalla. Vše je teprve v plenkách, takže z toho něco hmatatelného vyleze nejdříve za pár let, ale ladí to s dříve avizovaným záměrem přeměnit hlavní série tohoto výrobce do Free-2-Play či onlinovek.

"Bude to odpověď na přání fanoušků, kteří volali po ucelenějším přístupu k sérii Assassins Creed, nehledě na to, od koho zrovna přesně pochází," praví firma. Tím prý naráží na "multikulturní týmy" vývojářů z různých koutů světa, což v minulých dílech série ovlivnilo zpracování postav, lokací i kultur, ale nyní je s touto odlišnou strukturou autorů žádoucí zajištění větší diverzity. Souvisí to i se skandály okolo sexuálního obtěžování uvnitř studií.

Dle Bloombegu od Infinity čekejte jakousi neustále se rozrůstající, masivní online platformu, kam budou postupem času přibývat hry (či kapitoly?) z různých epoch historie. Tyto hry mohou vypadat a připadat člověku rozdílně, ale má je něco spojovat (asi jako ve starších dílech přítomný Animus?).

Vykládáno to je tak, že UbiSoft by si rád sáhl na nepřetržitý tok příjmů z her jako Fortnite či GTA Online, které jiným vydavatelům už mnoho let generují obrovské peníze a jednou za pár měsíců dostanou zásadní obsahový balíček, který hráče stále nutí se vracet.

Read this next