Skip to main content

Assassins Creed Mirage bude menší, protože UbiSoft ví, že předtím to moc přeháněl

Výroky o rozsahu a návratu k původnímu receptu série.

Jde to přímo proti nepsanému pravidlu, že každé další pokračování "musí být větší a delší". Ale je jasné, že tak nejde činit donekonečna, speciálně pokud vychází příští díly tak často. Navíc to nemusí sednout úplně každému.

UbiSoft si toto vše dobře uvědomuje, vyplývá z nových vyjádření ohledně Assassins Creed Mirage.

Kreativní ředitel Stéphane Boudon pro GamesRadar utroustil výslovně toto:

"Ano, Origin, Odyssey i Valhalla byly skvělé hry a epická dobrodružství v silném fantasy. Jejich rozsah byl přizpůsobem těmto obřím ambicím i faktu, že tam jsou RPG mechanismy."

Ovšem pro chystaný Mirage se francouzský výrobce rozhodl naslouchat komunitě. Ta si prý přála komornější zážitek, točící se kolem postavy a vystavěný na stejných základech, na nichž byly první díly série Assassins Creed.

S touto vizí prý celý projekt odstartovali. Zabývali se tím, co ve starých dílech AC dobře fungovalo a co nikoli. Nebo jak to naroubovat na moderní standardy dnešních her, i jakou mít správnou délku tohoto titulu.

Pro srovnání, Assassins Creed 2 trval kompletně dohrát průměrně 35 hodin, zatímco Valhalla k tomu samému vyžadovala 139 hodin. To je ohromná porce času, který ne každý má k dispozici, a někoho to může i od hraní odradit, pokud ví, že mu toho spoustu zbyde k prozkoumání a nebude na to nikdy mít čas.

"Naším cílem je, abyste se naplno ponořili a byli vtaženi do Bagdádu za 9. století. A abyste tam zažili klíčové události pro Hidden Ones. Chtěli jsme, aby Mirage bylo samostatným zážitkem, který si užijí úplně všichni".

Vše víceméně koresponduje se změněnou politikou UbiSoftu v souvislosti s nedobrými výsledky podzimního Mária i Just Dance, takže je mimojiné donucen šetřit. Dřívější spekulace hovořily o cílení Mirage na srpen tohoto roku, ale je klidně možné, že spadne až do podzimu.

Read this next