Assassins Creed má být pro filmy dle her přelomový
Autoři jsou o tom přesvědčeni.
Po řadě filmů na motivy her, které dopadly spíš jen průměrně, má být tento jiný, přelomový. A to díky spolupráci mezi kreativci od her a kreativci od filmů, kteří sdílí vizi, ale zároveň nejsou tlačeni, aby to byla jen adaptace hry. Měli prý svobodu, aby se sami vyjádřili.
Ve vrcholící kampani před premiérou 21. prosince (USA), resp. 29. prosince (ČR) to prohlásili herci a režisér. Prý se už měli smluvně zavázat na několik pokračování.
Ač prý sami nehrají hry ze série Assassins Creed, snažili se ji respektovat a věrně přenést její nosné prvky na stříbrné plátno. Práci vzali po jediné schůzce s UbiSoftem, protože je značka fascinovala, jak je propracovaná a sofistikovaná.
"Samozřejmě, ve hře to je váš svět a můžete se rozhodnout, kam kdy půjdete, zatímco ve filmu musíte brát to, co vám naservírujeme, a jste jen takový pasažér," přiznal herec a producent Michael Fassbender.
Ten mimochodem sám zvládl vykonat 95 procent kaskadérských triků, stejně jako Ariane Labed. Kaskadér je nahradil jen v nejnáročnějších scénách, což vedlo k vypjatým situacím, jako když třeba po skoku dopadl jiným směrem, než správně měl, takže měl pocit, jako by ho praštili do hlavy baseballovou pálkou.
V podcastu Majora Nelsona dále autoři uvedli přesvědčení, že se později bude mluvit o době před filmem Assassins Creed a po něm.