Assassins Creed 4 bez námořních bitev živých hráčů
Ale nazývání ho čtyřkou je oprávněné, tvrdí UbiSoft.
Včera v poledne plnohodnotně představený Assassins Creed 4: Black Flag vyvolal spoustu ohlasů a dozvuků, protože mezi stovkou novinářů na londýnské prezentaci se našli i tací, kteří se nebáli tvůrcům položit občas nepříjemné otázky.
Třeba ohledně fungování multiplayeru, v němž si však virtuální piráti musejí nechat zajít chuť na námořní bitvy lodí na otevřeném moři. Překvapivou absenci této vlastnosti přiznal obsahový manažer z UbiSoftu.
"Snažili jsme se především o naplnění vize pirátského zážitku v otevřeném světě a jeho posunutí na novou úroveň. Námořní bitvy lodí mezi živými hráči by byly skvělé, ale bohužel je ve hře nenajdete," vysvětlil CVG Carsten Myhill, proč je museli obětovat. Jinak příslíbil, že o nabušeném mulťáku se dozvíme více v příštích týdnech.
Ještě před oznámením se někteří fanoušci série podivovali, proč má vlastně Black Flag v názvu čtyřku, proč se spíš nepovažuje za odbočku jako Brotherhood nebo Revelations, tzn. o hru bez označení číslovkou, když námořní bitvy byly už minule a vypadalo to zpočátku jen na polo-datadisk. I na to měl výrobce připravenou odpověď.
"Nádech celé hry je úplně nový a hratelnostně velmi odlišný od Assassins Creed 3, nejen prostředím, ale i stylem zážitku, takže použití čtyřky je oprávněné. A podtitul Black Flag má hra kvůli tomu, aby bylo všem bylo jasné, že pojednává o pirátech a že jde o akční adventuru v otevřeném světě, na jakou vždy čekali," obhajuje to obsahový manažer výrobce.