Assassins Creed 3 za pokrok vděčí každoročnímu vydávání
Nebýt Brotherhood a Revelations, neměli by peníze na změny.
Tak velký skok, jaký slibuje Assassin's Creed 3, by bez několikaletého plánu pro celou sérii nešlo udělat. Eurogameru to řekl tvůrčí šéf série Alex Hutchinson.
"Teď na sérii Assassin's Creed pracuje několik týmů. Kdyby nebylo dílů Brotherhood a Revelations, [které vycházely každý rok,] nemohla by trojka slibovat takový posun. Začali jsme s ní totiž v lednu 2010, ve stejnou dobu, kdy se rozjel vývoj Brotherhood, a ještě před Revelations," řekl Hutchinson.
Jádro týmu Assassin's Creed 3 prý na hře pracuje dokonce už skoro tři roky. "To je dneska v branži nevídané, příliš nákladné a příliš riskantní."
Assassin's Creed má podle něj tu výhodu, že když se plnohodnotný díl v sérii (AC1, AC2 a nyní AC3) udělá pořádně, je jako zbrusu nová značka: s jiným prostředím, jiným hrdinou atd. "Tohle je nejblíž tomu procesu vyvíjení nové značky, kam se teď na konci současného konzolového cyklu můžeme dostat," tvrdí Hutchinson.
Na otázku, zda může série přežít i na budoucích next-gen konzolích, ale odpovědět odmítl. "Naučili jsme se mnohem lépe plánovat své série, takže nápady máme," odvětil pouze Hutchinson. "Podle mě je ale pěkné říct, že Connor je postava z tohoto světa, žije pouze v této epické hře a tím jeho příběh končí."