Asi nejhezčí džungle, co jste kdy viděli, v tech-demu na Unreal Engine 5
Jednoho dne ve Far Cry 7?
Máte před sebou to, jak zhruba budou vypadat hry za pár let, až se vývojáři pořádně naučí s Unreal Engine 5 a až budou dodělány nyní startující nákladné projekty.
Stoprocentní vlhkost, mokré obří listy palem či jiné husté až neprostupné vegetace, intenzivní přívalový déšť, zabahněné cestičky, z nichž se vytvořily nové potůčky až malé řeky, všude popadané listí po větru a louží, kapky vody bránící vám ve výhledu, ze střechy proudící vodopád na zem...
To je tech-demo od Pefect Vision, s asi nejhezčí džunglí, co jste kdy dosud viděli ve hrách.
Nezapomeňte si zapnout přehrávání ve 4K rozlišení na YouTube, grafické podklady autorů jsou prý dokonce v 8K:
Dalo by se to i nazvat takovým neoficiálním nástřelem, jak by jednoho dne mohlo vypadat pokračování sérií Far Cry nebo Crysis, pokud by byla zvolena tato technologie, což ovšem vzhledem ke všem okolnostem a tlačení CryEngine není pravděpodobné.
Snad jen tento styl domu do takového prostředí moc nepatří, protože v reálných tropech by bez základů u země a v takové vlhkosti moc dlouho nevydržel.