Far Cry 6 bez raytracingu na konzolích, byly jiné priority
+ tipy a triky přímo od diktátora, zaostřeno na zvířata ve hře.
Není to tak, že by PlayStation 5 a Xbox Series X neuměly raytracing. Prostě jen přednost dostalo něco jiného.
Po dvojici videí o vymazlených vychytávkách v PC verzi říjnového Far Cry 6 dorazila horší zpráva o konzolovkách.
Hlavní programátorka Stephanie Brenham z UbiSoft Toronto v rozhovoru pro WCCFTech musela přiznat, že žádná z konzolových verzí hry bohužel nebude podporovat raytracing.
"Je to vlastnost hry pouze na PC. Na konzolích bylo naším cílem využít schopností hardwaru a optimalizovat výkon pro chod ve 4K rozlišení a 60 snímcích za vteřinu. Současně jsme museli zařídit, aby vlastnosti hry, jako dynamický systém počasí, byly zachovány jako součást úplně všech verzí hry."
Jinými slovy, zřejmě nebylo možné mít na PS5 a XSX úplně všechno, nebo nebyl čas na další režim, který může přijít až časem formou patche (nepotvrzeno). Na současné generaci konzolí by francouzský výrobce rád měl v oblastech, jako jsou úrovně detailů či dohled do dálky, to mu přišlo důležitější než raytracing v takovém rozlehlém otevřeném světě, který by si možná vybral svou daň na (ne)plynulosti.
Okolo ještě pár posledních videí z Far Cry 6 - skutečné (nikoli falešné) tipy pro hraní přímo od zdejšího diktátora (Giancarlo Esposito aneb Antón Castillo) či interakcích se zvířaty ve hře: