Raytracingové a DLSS trailery: Dying Light 2, Guardians of the Galaxy, Bright Memory: Infinite
Souhrn od Nvidia.
Dying Light 2 Stay Human vyjde v prosinci a bude obsahovat NVIDIA DLSS, stejně jako ray tracingové odrazy, globální osvětlení a stíny.
"Spolupráce se společností NVIDIA nám pomohla vytvořit pro hráče Dying Light 2 imerzivní a působivý zážitek. Ray tracing zvyšuje realističnost námi vytvořeného nelítostného světa bojujícího s nákazou. NVIDIA DLSS zase poskytuje obrovský nárůst výkonu bez ztráty kvality obrazu, takže vám při procházení krajinou nic neunikne," říká Tomasz Szałkowski, ředitel vykreslování, Techland.
UPDATE - tady je ještě čerstvý příběhový trailer z xboxového vysílání:
Společnost NVIDIA dále oznámila, že Marvel's Guardians of the Galaxy vyjde 26. října s ray tracingovými odrazy a NVIDIA DLSS v PC verzi. Majitelé GeForce RTX tak dostanou ze hry maximum.
"Hra Marvel's Guardians of the Galaxy kombinuje originální příběh a elektrizující hratelnost pro jednoho hráče s provokativní estetikou. Díky přidání ray tracingu a NVIDIA DLSS si hráči na PC vychutnají vizuální stránku tohoto parádního univerza s výkonem navíc," říká Olivier Proulx, senior producent, Eidos-Montréal.
Bright Memory Infinite se na trh dostane koncem roku 2021, jak bylo dnes potvrzeno, s NVIDIA DLSS a ray tracingovými odrazy, stíny, kaustikou a RTX globálním osvětlením. Technologie jsou představeny v novém herním traileru:
SYNCED: Off Planet vyjde s NVIDIA DLSS i ray tracingovými odrazy a stíny. NVIDIA DLSS zvýší výkon bez ztráty kvality obrazu.
Hra Chivalry 2 dostane zvýšení výkonu pomocí DLSS. "Chtěli jsme, aby se hráči Chivalry 2 vrhli do masivních bitev s řinčením mečů, planoucími šípy a rozsáhlými obléháními hradů. NVIDIA DLSS zaručuje, že při zuřících bojích budou mít naši hráči vždy k dispozici maximální výkon i vizuální kvalitu." - Brian Etheridge, ředitel vydavatelství Tripwire Interactive.
Loopmancer vyjde s NVIDIA DLSS a ray tracingovými odrazy, stíny a globálním osvětlením. Podívejte se na nový herní trailer: