Quake 2 RTX dostává vylepšení grafiky
+ Nvidia ovladače pro Halo Reach.
Společnost NVIDIA vydala Quake II RTX ve verzi 1.2, která přináší věrnější grafickou stránku v remasterované klasiky z roku 1997 s přidanými ray tracingovými efekty. Quake II RTX 1.2 je nejnovější verzí remasteru slavné klasiky, za kterým stojí NVIDIA LightSpeed Studios. Přináší řadu novinek, které ještě prohloubí kvalitu vizuálních efektů.
Grafická vylepšení zahrnují:
Update více než 400 textur pro zlepšení celkové obrazové kvality hry.
Vylepšení se dočká i voda díky renderingu god rays pod vodou a jejich zobrazení také v odrazech a odlescích. To vše přispěje k vyšší míře realističnosti a detailnímu osvětlení okolí.
Ray tracovaná grafika v reálném čase je zobrazována na bezpečnostních monitorech i dalších obrazovkách, což pomáhá k vytvoření detailnějších a realističtějších scén.
Na vybraných površích jsou vykreslovány rekurzivní odrazy (odrazy viditelné v jiných odrazech), což pomůže vytvořit efekt zrcadlové síně.
Vylepšeno je renderování skleněných ploch a také odrazů, odlesků na nich, stejně jako god rays procházejících sklem. Nově bude v nastavení nová volba umožňující další vylepšení vzhledu skla.
Řada dalších změn k lepšímu dozná např. redukce šumu a další funkce. Grafická stránka hry se dočká mnoha vylepšení na všech úrovních a ve vybraných scénách bude jejich efekt opravdu značný.
Hráči, kteří již vlastní Quake II RTX na Steamu dostanou automaticky aktualizaci na v1.2. Update lze také stáhnout zde. Pro linuxovou verzi je k dispozici zde.
Vycházejí také nové Game Ready ovladače optimalizované pro Halo: Reach, první díl PC verze kompilace Halo: The Master Chief Collection. Přinášejí také podporu výše zmíněné aktualizace pro Quake II RTX.
NVIDIA Game Ready ovladače také často majitelům GPU GeForce přinášejí podporu nových funkcí. Aktuální verze přináší podporu Image Sharpening v NVIDIA Control Panel pro tituly, které využívají OpenGL a Vulkan. Image Sharpening vylepšuje čistotu a ostrost obrazu a umožňuje majitelům GPU GeForce snadný upsacaling a doostření. S nejnovějšími Game Ready si tuto funkci mohou hráči vychutnat již v téměř každé hře.