Armored Core 6: Fires of Rubicon nebude s hratelností ve stylu Dark Souls či Elden Ring
Tvůrci objasňují + další info.
From Software se vrátili k pátečnímu oznámení mechů ze vzdálené budoucnosti, aby objasnili všem nově získaným fanouškům svých děl, co vlastně od titulu čekat.
Snaží se zejména o to, aby hratelnost nebyla ve stylu Dark Souls či Elden Ring. To by rádi všem hráčům dali jasně najevo, ať s tím počítají.
Šéfové studia zdůraznili, že s Armored Core VI chtějí jít zpět k základnímu konceptu série a vzít to, co sérii učinilo dříve výjimečnou.
Například, že si vyrobíte a přizpůsobíte k obrazu svému každého mecha. Díky tomu budete mít velmi přesné ovládání toho, co jste si sami sestavili.
"Naším cílem tedy bylo opětovně se zaměřit na tyto věci a vytvořit je v moderním prostředí," vysvětlil pro IGN.
Jenže vedoucí projektu Masaru Yamamura předtím šéfoval Sekiro: Shadows Die Twice. Ani tady ovšem nebudou žádné společné prvky - krom toho, že oba tituly sdílejí tu samou esenci bitev, které budou agresivní, se změnou rychlosti a orientací na akci.
V Armored Core 6 bude i systém, kdy můžete jaksi zahltit nepřítele s nepřetržitým útokem, jehož síla bude tak velká, až to změní jeho postoj a bude to kritický zásah.
Hra bude klást důraz na bitky s bossy, hratelnost jinak bude založena na misích. Také se plánuje režim Versus.