Architekt PlayStation 4: Přes cloud grafiku v konzoli nezlepšíte
Microsoft se nám to ale pořád snaží tvrdit.
Microsoft se své zákazníky pořád snaží přesvědčit, že jejich podpora cloudu znamená, že v budoucnosti se může z Xbox One stát mnohem silnější konzolí, než je dnes a hry budou vypadat mnohonásobně lépe.
Příliš s tím ale nesouhlasí Mark Černý, architekt PlayStation 4.
V rozsáhlém rozhovoru pro IGN řekl, že cloud vám výrazně nezlepší grafiku, ať si Microsoft říká, co chce.
PS4 také podporuje cloud a mohou podle jeho slov dělat v cloudu různé výpočty, ale nemáme čekat, že by se na cloudu počítala budoucí pokročilá grafika.
"Už dneska děláme některé výpočty v cloudu, například matchmaking je počítán v cloudu a funguje skvěle. Co ale nemůže fungovat v cloudu, to je například zlepšení grafiky," říká v rozhovoru.
Microsoft přesto stále tvrdí, že díky cloudu je Xbox One desetkrát výkonnější, než říkají specifikace hardwaru.