Antarktida za 60. let má být dějištěm BioShock 4
Věrohodnější únik.
Patrně se nemohli dívat, jaké výmysly se šíří v minulých zvěstech z konce listopadu, a přišel se zcela odlišnými informacemi o čtvrtém dílu BioShocku.
Věrohodnější jsou díky tomu, že vedle novináře jménem Colin Moriarty, který je sdílel ve svém placeném videu na Patreonu, zaslechli to samé kolegové z VGC, takže na tom něco bude.
Hra s pracovním označením Parkside (název se určitě změní) se má odehrávat ve fiktivním městě Borealis na Antarktidě během 60. let minulého století.
Příběh má být svázán s předešlými díly BioShocku, s čímž souvisí i fakt, že na čtyřce dělá designér jedničky a Infinite (Jonathan Pelling i z 2K Australia) a kreativním ředitelem je Hoagy de la Plante, který se tehdy podílel na designu levelů, prostředí, grafice a programování.
Dílo od studia Cloud Chamber má údajně vyjít už v roce 2022.
"Co jsem se dozvěděl, hra je zatím velmi tajná a tvůrci vyvíjí maximální úsilí, aby vše uchopili správně. Naplno si uvědomují, že budou přímo srovnáváni s tím, co vytvořil designér předchůdců Ken Levine, jehož příští (vtahující sci-fi RPG) projekt vydávají též Take 2, což je o důvod více, proč si dát záležet," tvrdí novinář.
Inzeráty z letošního roku signalizovaly, že by mohlo jít o otevřený svět s důrazem na vyprávění a postavy, které mají silnou osobnost, leč na oficiální ohlášení stále čekáme.