Ani požadavek neustálého připojení Crash Bandicoot 4 PC nepomohl
Neplatící zvýhodněni.
Až do posledního momentu udrželi Activision Blizzard pod pokličkou, že PC konverze říjnové 3D hopsačky vyžaduje neustálé připojení k internetu.
Najevo to vyšlo až v pátek, od kdy je hra oficiálně k zakoupení pouze prostřednictvím Battle.net. I kvůli absenci review-verze pro redaktory.
Mnozí zákazníci jsou tedy logicky frustrováni, že hraní Crash Bandicoot 4 se jim vždy přeruší v moment, kdy se pokazí jejich internetové připojení. Dostanou pouze chybovou hlášku s výzvou, ať hru restartují a zkusí to znovu později.
Žádný offline režim tu bohužel není, na rozdíl od očekávaného Diablo 2 Resurrected, kam aspoň prozatím slíben je.
Ani tato protipirátská ochrana, která se dosud osvědčila mj. u posledního dílu Call of Duty, však nezabránila nelegální scéně ve vytvoření cracku. Přeci jen to pořád v jádru je pouze singleplayerová hra, která není prošpikovaná nějakými online funkcemi na každém kroku (mulťák přes internet tu chybí, jen lokální co-op), tak to zřejmě nemuselo být tak těžké.
O víkendu o tom reportovali DSOGaming.
Nastává proto opět paradoxní situace, že piráti mohou hrát Crashe 4 bez nutnosti připojení k internetu, zatímco platící zákazníky tento požadavek obtěžuje. Nemluvě o situaci, pokud by po letech byly vypnuty servery či přetíženy, jako tomu bylo v pátek.
Zachránit by to mohli pouze Activision Blizzard, pokud by svižně udělali nějaký patch, který zareaguje a toto DRM odstraní, leč do této chvíle se k tomu ještě nevyjádřili.