Skip to main content

Ani Metal Gear Solid 5 se nevyhnul osočení z downgrade

Planý poplach.

Po úterním půlhodinovém videu s alternativním průchodem se vynořily hlasy, zda náhodou nedošlo k zhoršení grafiky Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain oproti dřívějším předvedeným materiálům. Konkrétně pozorovatelé poukázali na jiné stíny, textury a nažloutlé barvy oproti původnímu E3 2015 demu z půlky června. Zde je dodatečná anglická verze toho kritizovaného alternativního průchodu:

Watch on YouTube

Producent Ken-ichiro Imaizumi z Kojima Productions se na Twitteru rozhodl zareagovat následujícím vyjádřením. Nic nevyvrací, ale ani nepotvrzuje, spíš hovoří pouze obecně:

"Pokud byste vyvíjeli hry, tak byste věděli, že k downgrade nikdy nedochází takto pozdě, pouhý měsíc či dva před vydáním. Muselo by se to stát mnohem dříve. Tady asi šlo jen o vyladění nasvícení scény. A jste si jisti, že se díváte na verzi videa v plném rozlišení a 60 snímcích za vteřinu?"

Podle všeho se tedy zdá, že rozdíl mezi těmito dvěma průchody tím samým levelem tkví jen v jiné denní době či jiném počasí, kvůli čemuž může vizuální stránka působit mírně odlišně, což je v takových propracovaných hrách s otevřeným světem úplně normální. Tvůrci se dušují, že až do poslední chvíle se snaží vylepšit, co se jen dá - MGS5: The Phantom Pain vyjde už 1. září pro PS4/PS3/X360/X1, o dva týdny později na PC - rezervujte na Alza.cz.

Read this next