Ani Halo 2: Anniversary nepoběží v 1080p
Tentokrát za to ale nemůže Xbox One.
U nových, možná přehnaně ambiciozních her se nedosažení vysněného cíle (rozlišení 1080p a 60 snímků za vteřinu) na nových konzolích ještě dá částečně pochopit. V Paříži z Assassins Creed Unity se zkrátka bude potulovat příliš mnoho obyvatel. Ale že to neklapne u remaku staré hry z roku 2004, která není hardwarově nikterak náročná, to už je mírně řečeno divné.
S nemilým oznámením musel ven producent Dan Ayoub ze studia 343: Halo 2 Anniversary, součást listopadové kompilace Halo: The Master Chief Collection, pošlape jen v rozlišení 1328x1080 (při 60 fps).
Tentokrát ale výjimečně není viníkem Xbox One, důvodem je něco úplně jiného. Technické řešení, které dovoluje okamžitě přepnout mezi nginem původního Halo 2 a novým enginem z předělávky, si vyžádalo svou daň.
"Ačkoli původní kampaň v 720p vypadala fantasticky, snažili jsme se ji posunout na vyšší úroveň. V posledních týdnech se vývojářům podařilo docílit 60fps s ostrým 1328x1080, což považujeme za významný pokrok a věříme, že to fanoušci ocení."
Všechny ostatní díly Halo z kompilace běží v nativním 1920x1080 a 060fps, jak se původně slibovalo pro celou reedici, ujistil tvůrce na IGN.