Analýza, co na E3 2017 získalo největší mediální pozornost
Assassin a Xbox.
ICO Partners publikovali svou detailní analýzu, o čem se během E3 2017 nejvíce mluvilo v médiích.
Z her si největší pozornost novinářů usurpovali Assassins Creed Origins (Alza.cz) před Anthem, Star Wars Battlefront 2, Skyrim VR (???) a Destiny 2.
Zvláštní je, že navzdory rozruchu okolo Xbox One X se o konzoli Microsoftu mluvilo v podstatě stejně četně jako před rokem na E3 2016. Více výstupů v médiích než o PlayStation může souviset i s časem konání konference, který nepřál Evropanům, a s tím, že Xbox má dlouhodobě mnohem více haterů.
Ohledně virtuální reality vyhrálo PS VR od Sony, zatímco její rivalové HTC Vive a Oculus Rift na tom byli podobně (bídně), ačkoli nový průzkum Gamasutra tvrdí, že teď vzniká více exkluzivit pro jednotlivá VR zařízení.
Z third-party vydavatelů vyhráli EA před UbiSoftem a Bethesdou, což může být zapříčiněno nadržeností hráčů, když se EA konfernece konala jako vůbec první. Na dalších místech figurují Square Enix, Capcom, Activision a Sega, kteří žádné konference neměli.
Zajímavá jinak je studie ohledně pokrytí Vampyr, která porovnává počet výstupů během tří ročníků výstavy: nejvíce se o ní psalo loni, když byla na PC Gaming Show, takže i účast na méně významné konferenci pomůže zviditelnit. Oproti tomu letos už se o upírském akčním RPG tolik nepsalo, přestože má znám datum vydání.