Analýza bety Monster Hunter World
+ plány s rozšiřováním.
Jelikož v lednu nic zajímavějšího nevyjde, pozornost logicky směřuje na Monster Hunter World (Alza.cz). V něm se hráči postaví do role lovce vyhledávajícího divoká fantastická zvířata. Úkoly tam budete plnit buď na vlastní pěst, či po boku svých přátel díky v sérii novému online módu pro až tři živé hráče.
Víkendová beta, probíhající pouze na konzolích Sony (průvodce), skončí v úterý v šest hodin středoevropského času a poskytla NXGameru dostatek podkladů pro technickou analýzu. Kdo se nezúčastnil, aspoň se tady může mrknout, o co vlastně přišel:
Vyplývá z ní, že na obyčejné PS4 jede hra v 1080p zhruba 23-35 fps. Oproti tomu na PS4 Pro lze nastavit 1800p v checkerboard Resolution módu, který má prý nejvíce stabilní běh v 35 fps. Vybrat si lze volitelně i Performance mód, který většinou dosahuje plynulosti 40fps. Na X1 beta nebyla a na PC Monster Honter World dorazí někdy později než koncem ledna.
Japonský časopis Famitsu mezitím zjistil, jakou budoucí podporu Capcom plánuje. Jak známo, půjde o zdarma dostupná rozšíření, tudíž nic extra hodnotného nečekat: nová monstra a možná ještě něco dalšího. Tvůrci nicméně doufají, že vás to zabaví na delší dobu. Ve hře také budete moci bojovat po boku Mega-Mana, což je takové propojení s hrou Mega Man 11.