Analytik: Gaikai bude dominovat streamovanému hraní
A prý ukousne velký kus koláče konzolím.
Trh s krabicovými verzemi her dlouhodobě pomalu klesá a podle analytika Jesse Diviniche ze společnosti EEDAR bude až do roku 2015 stagnovat. Svůj podíl by na tom měly mít prý služby pro streamování her, především Gaikai.
Ponteciální růst tradičních konzolí bude "brzdit" právě Gaikai a streamování her obecně, které prý bude ukrajovat podíl klasickým konzolím.
"Skutečně věříme, že Gaikai se stane dominantním poskytovatelem cloudového hraní," řekl Divinich v rozhovoru s naší sesterskou stránkou Industry Gamers.
V současné době je Gaikai z pohledu běžného hráče teprve na začátku dlouhé cesty, na rozdíl od konkurenčního OnLive, které už funguje plnohodnotně.
Rozdílný názor má zřejmě obchodní řetězec GameStop, který by na dominantním místě viděl rád svůj Spawn Labs.