AMD už raději nekritizuje DirectX
Citace prý byly vytržené z kontextu.
Před dvěma týdny řekl Richard Huddy, PR manažer AMD, která vyrábí grafické karty ATI, že v cestě za velkým PC výkonem jim stojí DirectX od Microsoftu. A že vývojáři by se DirectX nejraději zbavili. Teď musí AMD své vyjádření zpětně mírnit.
Říkají už, že za DirectX stojí a plně jej budou podporovat, a že citace, které se objevily v rámci rozhovoru na serveru bit-tech.net, byly zkreslené a mimo kontext.
Podle nových slov Richarda Huddyho se objevilo jen pár vývojářů, kteří chtěli DirectX nějakým způsobem obejít. Dal dokonce v novém rozhovoru pro technologický web CRN pár příkladů. S DirectemX si příliš nerozumí Crytek (vývojáři Crysis) nebo DICE (Battlefield).
"Není to věc, kterou by chtěla většina vývojářů," řekl Huddy. "Pokud by se mezi nimi hlasovalo, většina by zvedla ruku pro DirectX nebo Open GL, protože jde o skvělé platformy."
Richard Huddy ale opět potvrdil svá dřívější slova, že grafické karty na PC mnohonásobně překračují grafický potenciál konzolí, ale vývojáři toho častokrát nevyužívají. Grafičtí prostředníci mezi softwarem a hardwarem (tedy například DirectX) se se zvyšujícím se výkonem grafických karet musí neustále inovovat.