AMD: Spolupracujeme s Microsoftem na budoucnosti cloudového hraní
Zjistíme to prý až za více let.
Ten v Japonsku streamovaný Assassin do Nintendo Switch kvůli jeho nižšímu výkonu je pouze předzvěstí událostí příštích let.
Předsedkyně představenstva AMD, Dr. Lisa Su, dnes v rozhovoru pro CNBC przradila, co kutí, z čehož lze vyčíst mnohé.
"Jak víte, jsme partnery Microsoftu v oblasti herních konzolí. Myslím si, že máme vizi, kam by se mělo cloudové hraní dále ubírat a na tom s Microsoftem též úzce spolupracujeme".
Zřejmě půjde o inovativní hardware (s nízkou spotřebou energie a také nižší než běžnou cenou u procesorů), který dovolí právět malou část výpočtů na lokálním zařízení, zatímco zbytek bude streamovaný přes internet.
Má to být dle ní zajímavé v tom, že nyní dělají rozhodnutí, jejichž přínos nebude okamžitý, tedy v řádu tří, čtyř nebo pěti let, nýbrž až později. Miluje na tom prý skutečnost, že se teď pokoušejí predikovat budoucnost, a doufá, že v tomto směru dělají správné kroky.
Celé to lze interpretovat i jinak: že to vypadá, jako potvrzení toho, že Microsoft bude s AMD kooperovat i na příští generaci konzole, tedy nástupci Xbox One X, tzn. že se nepřikloní ke konkurenčnímu řešení od Nvidia a Intelu.