Skip to main content

Alpha Protocol radši měl být zrušen

To možná říká jeden z vývojářů.

Sice RPG hra od Obsidianu Alpha Protocol nedostává tak nadšené recenze jako jiné hry (naši dnešní recenzi si můžete přečíst zde), ale nikdy se příliš neočekává, že by člen vývojářského týmu rovnou říkal, že je tak špatná, že neměla být vůbec vydána.

Na serveru Joystiq se pod recenzí objevil jeden komentář od anonymního člověka, který tvrdí, že na hře pracoval a prozradil spoustu zajímavých věcí o jejím vývoji. Pokud je to tedy skutečně někdo, kdo v Obsidianu pracuje/pracoval.

"Na té hře se pracovalo bez pořádného vedení," píše anonymně. "Případně se hodně pracovalo na věcech, které byly stupidní. Producent hry Chris Parker, který je také majitelem Obsidianu, si myslí, že je nejlepší designér na světě a vytvořil všechny ty debilní systémy a nenechal si nic říct od opravdových designérů a vývojářů, kteří mu tvrdili, že to prostě nebude fungovat."

Dále říká, že těžko se můžete hádat s majitelem společnosti, pro kterou pracujete, ale kvůli tomu během vývoje raději odešlo mnoho kvalitních vývojářů.

"Dalším faktorem byla Sega, protože neustále měnila požadavky na design, takže se nešlo rozhodnout na několika věcech a ty pak už jen upravovat a vylepšovat," píše dále. "Už před dvěma lety bylo jasné, že ten projekt měl být raději zrušen. Místo toho ale do hry (ti ze Segy) přidávali stále nové a nové funkce a nikdo neopravoval ty, co tam už byly."

"Není vůbec divu, že kvůli Alpha Protocol s firmy odešla spousta lidí. A to dokonce i poté, co bylo kvůli krizi vyhozeno 40 procent zaměstnanců. Obsidian má ale pár projektů, které jsou opravdu dobré - včetně Fallout New Vegas. Také další ještě neohlášený projekt se moc vyvedl a už teď je lepší, než kdy bylo AP. Sega měla zrušit Alpha Protocol místo Aliens."

Read this next