Alan Wake Remastered bez raytracingu a HDR
Remedy museli vysvětlovat.
Když už po deseti letech vzniká předělávka nějaké známé hry, člověk by tak nějak doufal, že se pro ni využijí veškeré dostupné moderní technologie.
Ne ovšem v Alan Wake Remastered, který byl řádně oznámen koncem minulého týdne.
Finské studio Remedy muselo přiznat, že hra nebude bohužel podporovat raytracing ani HDR.
Důvodem je to, že hra šlape na starém enginu a nikoli na tom novějším z Control či jiných titulů od této firmy.
"Protože se jedná o remaster vystavený na stávající technologii a enginu Alan Wake, přidání raytracingu či HDR by bylo příliš časově náročné. To by pak vzalo zdroje z jiných, důležitějších oblastí vývoje," vysvětlili autoři.
Jinými slovy, bude to prostě jen takové připomenutí série a sondování zájmu hráčů před možným pokračováním Alan Wake 2, který je patrně tím druhým projektem, co spolu pečou s Epic Games Store v roli vydavatele.