Skip to main content

Informace o stavu Mass Effect Andromeda

Ambice a důvody odkladu.

Všechna interní studia EA asi dostala pokyn od velitelství, aby informovala o stavu svých projektů, což po Ghost Games s NFS udělali i BioWare ohledně Mass Effect Andromeda (Alza.cz).

Je to hlavně takový omluvný update, který zeširoka vysvětluje, proč vydání sklouzlo z Vánoc do roku 2017, o čemž víme už od března.

"Bereme to nejlepší z oblíbené série Mass Effect a zkoumáme, jak daleko až dokážeme zajít. Zůstane vše, co všichni milují - úžasné příběhy, postavy i zábavné third-person přestřelky - přičemž uvedeme i nové vlastnosti a cesty, jak si hru užít," praví BioWare.

Jejich největší ambicí je prý poskytnutí hráči větší svobody: kam se vypravíte, jak se tam dostanete či jak hrajete. S tímto dílem opustí Mléčnou dráhu a zamíří do Andromeda, kde potkají nové mimozemské rasy, nové nepřátele a objeví fascinující nové světy.

Důležitou úlohu sehraje i fakt, že poprvé bude hra poháněna Frostbite enginem a že poprvé vyjde pro současnou generaci konzolí. Vývojáři prý vymáčknou z dostupné technologie maximum, aby hráčům nabídli něco, co ještě v historii série nezažili. Nedávné interní testy ve studiu měly prokázat, že jsou na správné cestě, ale zároveň z nich vyplynulo, že je potřeba více času - proto hra vyjde až začátkem 2017. Více se dozvíme na akci EA Play v půlce června, níže starší krátký únik:

Watch on YouTube

Read this next