Age of Empires 4 hitem a Microsoft formuje alianci se SEGA
Pro nextgen hry z cloudu.
O herních kvalitách Age of Empires 4 víte z naší recenze z minulého týdne.
Microsoftu se velmi vyplatilo hru uvést na Steamu, protože tam byl ihned tím jasně nejpopulárnějším dílem série. A v aktuálním žebříčku prodejnosti za minulý týden (čerpající z tržeb) má tento titul hned tři úlovky - na první příčce, předobjednávka na druhé příčce a další edice na sedmé příčce.
Během startovního týdne mělo AoE4 ve špičce nejvíce 74 tisíc hráčů, což je zhruba dvakrát více, než kolik dosáhla Definitive edice dvojky.
Age of Empires 4 také zařídilo dosud druhý nejvyšší rekord pro hru od Xbox Game Studios na Steamu. Populárnější (se 161 tisíci lidmi naráz) byla pouze kompilace Halo Master Chief Collection, zatímco za sebou nechalo Sea of Thieves, Microsoft Flight Simulator i Forza Horizon 4.
A před hráči na PC je navíc báječný zbytek roku, během nějž vyjdou ještě Halo Infinite a Forza Horizon 5, jak připomíná oficiální klip:
Microsoft také v těchto dnech oznámil uzavření strategické aliance se společností SEGA.
Bude prý prozkoumávat cesty, jak by SEGA mohla vytvořit rozsáhlé globální hry v nextgenovém vývojovém prostředí a postavené na cloudové platformě Microsoft Azure.
SEGA říká, že tato spolupráce pro ni bude zásadní v posunutí byznysu vpřed s její iniciativou, během níž chce vytvořit nové, inovativní tituly, které se točí kolem klíčových slov jako "globální", "online", "komunita" a "využití svých značek".
Obě firmy budou kooperovat, aby dosáhly technologické evoluce těžící se síťové infrastruktury a komunikačních nástrojů, protože budoucnost prý bude těžit z cloudu a rozšíření 5G sítí, díky nimž si mohou zákazníci užít vysoce kvalitní zábavní obsah odkudkoli a kdykoli. Více zde.