Afektovaný pořad Microsoftu o letošních Xbox One hrách
Čtvrthodina s hvězdičkami.
EG přináší jako první - Každý to pojal po svém. Sony nabídla rychlý novoroční sestřih PS4 exkluzivit či konzolových exkluzivit, Microsoft pro to samé uplatnil jinou marketingovou strategii. Svolal ke stromečku čtveřici svých správců sociálních sítí, YouTuberů a známých moderátorů, aby ve čtvrthodinovém oficiálním pořadu shrnuli nejvíce očekávané hry, které letos mají vyjít i pro Xbox One (nejen exkluzivity, i multiplatformní).
Tváří se to zpočátku jako nějaký podcast, ale nenechte se zmýlit, vše jede podle scénáře přesně ušitého na míru jednotlivým účinkujícím, kteří se vás o kvalitách pokoušejí přesvědčit osobní vazbou k dané sérii či předčítáním oficiálních vlastností. Tito najatí "influenceři" ale ukrutně přehrávají a jejich afektované vystupování může dost lézt na nervy (nejšílenější je ta blondýna Julia, která má kupodivu jen 10 tisíc odběratelů na YT). Nehledě na proložení starými trailery, takže to např. u The Division už dávno neodpovídá nynějšímu vzhledu hry:
Sympatičtější a určitě přirozenější je výhled na 2016 od francouzské pobočky Xboxu: