Žádné jiné hře od BioWare se ještě na Steamu tolik nedařilo
Jako remasteru série Mass Effect + technický rozbor.
EA mohou být spokojeni, že změnili svůj dřívější odmítavý postoj k předělávkám starých her. A tvůrci zase budou rádi, že jejich nesmírné úsilí nepřišlo vniveč.
Kompilace tří remasterů v Mass Effect: Legendary Edition totiž frčí a stala se hned bestsellerem digitálně i krabicově.
Na Steamu ještě žádnou jinou hru od BioWare ani původní verze těchto her nehrálo tolik lidí souběžně jako nynějších 60 tisíc naráz (SteamCharts). I pro EA jako takové to je úspěch, více zájemců tam bylo jen u F2P Apex Legends.
Dařilo se i krabicovým edicím ve Velké Británii, kde vystoupaly na první místo žebříčku, byť se jich za úvodní dny prodalo jen polovina toho co Resident Evil Village. PS4 verze Legendary Edition zajistila 68 procent odbytu.
Technický rozbor od kolegů z Digital Foundry:
Vznik této sbírky byl správným tahem, protože umožnil veteránům znovu začít celou trilogii v modernizované podobě, zatímco nováčci získali bezvadnou příležitost pro seznámení se s celou sérií před příchodem Mass Effect 4.