Řádná příběhová kampaň jádrem Disintegration od tvůrce Halo
Mrkněte se na 10 minut + info.
I na základě lednového technického testu multiplayeru šlo snadno nabýt dojmu, že Disintegration může být převážně onlinovkou.
Avšak pravda nemůže být opačnější: Marcus Lehto, spolutvůrce původního Halo, totiž slibuje i plnohodnotnou singleplayerovou kampaň.
Prý bylo jen potřeba ukázat nejprve mulťák, aby se na něm vychytaly různé potíže. Dávalo prý větší smysl se v tomto směru otevřít a sbírat ohlasy než u singlu.
"Když jsem před šesti lety na všem začal pracovat, počítal jsem vždy s příběhovou hrou pro jednoho hráče jako s jádrem a základem. Veškeré příběhové pozadí definuje zajímavé universum, v němž hra existuje," vysvětlil pro VGC a poskytl jim desetiminutovou ukázku kampaně:
Jen prý máme mít na vědomí, že V1 Interactive tvoří pouze 30 lidí, nikoli tým 200 - 300 jako v případě Halo od Bungie.
Dle Lehta nemáme očekávat úplně stejný styl jako v Halo. Tento projekt mu prý umožňil naplno se realizovat ve směru, co má rád na postavách, dopravních prostředcích i světu. Nebude to jen přímá kopie Halo.
V kampani prý dostaneme hluboký příběh, který se prolíná všemi misemi. Ocitnete se 150 let v budoucnosti, kde se stanete Romerem Shoalem, vedoucím malého odboje, a ustkáte se s Rayonne, což je stoupající globální armáda, která chce eliminovat zbytky lidstva.
Hratelnost Disintegration se bude točit okolo pilotování ozbrojených strojů s názvem Gravcycles, přičemž paralelně budete udílet pokyny čtyřem počítačem řízeným vojákům na zemi.