Žádná podpora VR ve SW Battlefront 2
Krok zpět oproti minule?
Poté, co v prvním dílu byl speciální režim pro virtuální realitu, se tohle určitě nepředpokládalo. Může to být považováno za krok zpět, i jako důkaz o stále nedostatečném rozšíření headsetů mezi veřejností, aby se něco takového vyplatilo.
V listopadovém Star Wars Battlefront 2 (Alza.cz) nenajdete jakýkoli obsah určený pro virtuální realitu (pro kterékoli zařízení).
Prozradilo to britské studio Criterion, kterému prý bohatě stačila práce s tím samým minule.
V Battlefront jedničce byla speciální VR X-Wing mise točící se okolo filmu Rogue One, určená pouze pro PlayStation VR. Nicméně postupem času se zřejmě ukázalo, že je moudřejší dělat raději samostatné, klidně menší VR hry než tyto přílepky do her primárně pro jiné publikum.
Criterion však kvůli tomu VR nezavrhuje, prý to pro něj do budoucna zůstává důležitá platforma, kterou může dále prozkoumat v jiných projektech.