Activision už nefandí reklamám v hrách
Omezí i počet filmových adaptací.
Bobby Kotick už reklamám v hrách nefandí, a to především z toho důvodu, že prý zbytečně obtěžují hráče.
"Kdysi jsme si mysleli, že reklamy přímo v hrách a sponzorství jsou pro nás velkou příležitostí," řekl Kotick na včerejší konferenci Bank of America, "ale pak nám došlo, že když si lidé koupí naší hru za šedesát dolarů nebo platí pravidelné měsíční příspěvky, už nechtějí být otravováni další reklamou."
"Pokud nejde o něco, co pomůže zážitku ze hry, už se chceme podobným reklamám v budoucnosti vyhýbat," řekl Kotick. Připouští jedině možnost, že by si hráči mohli zvolit stažení plné verze zadarmo - za cenu toho, že pak uvnitř najdou právě reklamy.
Zajímavý je i obrat na téma her s filmovou licencí. "Ne, to už pro nás není zajímavé téma," odmázl tuto otázku Kotick. Activision Blizzard už prý také výrazně snížil počet filmových adaptací, které má momentálně ve vývoji, a chce se soustředit spíš na rozvoj vlastních značek.