Activision neláme nad Tonym Hawkem hůl
Ačkoliv se hra neprodává, dají jí ještě šanci.
Tony Hawk má jako jméno stejnou sílu jako Michael Jordan - to si myslí Activision, ačkoliv poslední hra s Tony Hawk v názvu byla obrovským propadákem.
Tony Hawk: Shred, pokračování úspěšného Tony Hawk: Ride, se prodalo během prvního týdne pouze 3000 kusů. Ano, čtete správně. Tři tisíce. Activision se ovšem téhle série očividně i přesto, že poslední hra byla velký propadák, vzdát nehodlá.
Eric Hirshberg, šéf Activison Publishing, by podle svých slov ještě neodepisoval ani Tony Hawk: Shred. Pro server Industry Gamers prozradil, že hodlají dát další peníze do marketingu a hodlají tento titul prodávat dětem k Vánocům.
"Navíc jméno Tony Hawk pořád něco znamená a lidé ho znají a obdivují," říká Eric Hirshberg. "Je to ikona a podle všeho má u lidí podobnou sílu jako Michael Jordan."
K téhle zprávě se váže ještě jedna - u vývojářů Robomodo se propouští. Robomodo jsou právě ti, kdo dali dohromady neúspěšného Tony Hawk: Shred a podle všeho o místo přijde 30 až 60 zaměstnanců. Activision se totiž rozhodl tomuto nezávislému studiu sérii Tony Hawk vzít a případný příští díl nechat udělat někoho jiného.