Activision jsou třetí nejuznávanější firmou zábavního průmyslu
Výzkum časopisu.
Skoro čtyři tisíce výkonných manažerů, ředitelů, analytiků a expertů byly osloveny byznysovým magazínem Fortune. Snažil se vypátrat, které velké firmy na světě jsou nejuznávanější.
V kategorii zábavního průmyslu vyhrál Netflix před Disney, ale na třetím místě bodovali právě Activision Blizzard. Výrobce Call of Duty, Destiny, Overwatch či World of Warcraft.
Loni figurovali na šesté příčce, takže zaznamenali zlepšení. Jedná se o jedinou firmu produkující hry, která se v žebříčku umístila - např. EA, kteří dříve vítězili v opačně vyznívajících anketách, kupodivu chyběli.
Kritéria, podle kterých respondenti průzkumu hodnotili (detaily), byla jasná: hodnota firmy na trhu, kvalita jejího managmentu a produktů, společenská odpovědnost a schopnost přilákat talentované zaměstnance.
Mezi nominované se vešlo jen 680 nejvíce vynášejících firem z 28 zemí světa. Celkově to vyhrál Apple před Amazonem a Starbucks.