Aby Overwatch 2 vyšel dříve, překvapivě se rozdělí na PvP a PvE části
+ omluva fanouškům, uzavřená beta už příští měsíc.
Nemůžeme si pomoci, ale cítíme z toho jasný rukopis Microsoftu, kterému se obdobný krok vyplatil u rozkouskovaného Halo Infinite (byť jsou další režimy neustále posouvány). Když teď Phil Spencer a spol. přebírají otěže v Activison Blizzard, zřejmě by to mohlo mít pozitivní dopad na tamní dlouho odkládané projekty (včetně Diablo 4?).
Bylo totiž oficiálně oznámeno přelomové rozhodnutí, že Overwatch 2 bude rozdělen na dvě části: Nejprve vyjde jeho PvP verze a až později bude dodělán obsah pro PvE režim.
Děje se tak očividně se záměrem, aby nedošlo k dalšímu skluzu z přiznaného 2023 na ještě později.
PvP část hry se tedy odpojí od té PvE, abychom si mohli PvP zahrát mnohem dříve. Nejprve to bude nový režim pěti proti pěti hráčům, s novými hrdiny, novými mapami (včetně vodního terénu a na vodu orientovanou postavou) a také s novým Push režimem.
Souvisí s tím oznámení konání PvP bety už koncem dubna, v níž bude k vyzkoušení nová postava Sojourn.
V betě budou mapy Circuit Royal (Escort), Midtown (Hybrid), New Queen Street a Colosseo (poslední dvě do režimu Push). Chybět v betě nemají přepracovaní hrdinové Orisa, Doomfist, Bastion a Sombra, stejně jako překopaný systém pingu. Registrace zde.
Ředitel tvůrců Aaron Keller se omluvil fanouškům za to, že dosud s nimi špatně komunikovali nebo nenabízeli dostatek informací v minulých měsících, což má být brzy napraveno, i dodáváno více obsahu.
Později letos tedy dorazí další, už veřejný betatest, který toho nabídne více, co se týče vlastností, map a dalších hrdinů. "V závislosti na vaší zpětné vazbě jsme znovu vymysleli koncept Overwatch 2, kde je podřízeno vše jedinému cíli a to mít z něj živou hru, která bude zásobována obsahem na pravidelné bázi," uzavřel vývojář. Interní testování alfy u zaměstnanců Blizzardu a přátel začne tento týden.