A co nový Tomb Raider?
Jeho vývoj asi nezastavilo ani propouštění.
Crystal Dynamics hledají zkušeného vedoucího výpravy pro "jednu z nejprestižnějších AAA sérií" v historii, což je na devadesát procent další Tomb Raider.
Zajímavé je to už proto, že ještě před týdnem Eidos potvrdil, že jeho dvorní vývojáři z Crystal Dynamics po lednových třiceti propuštěních pustili k vodě dalších pětadvacet zaměstnanců.
Zdálo se tedy, že po prodejním propadáku posledního dílu v sérii, Underworld, už vydavatel na další peníze mít nebude. A leckdo to interpretoval také jako vyvrácení dřívějších slov šéfa Eidosu, Iana Livingstona, který nového Tomb Raidera letos v květnu potvrdil.
"Příští díl Tomb Raidera spoustu lidí překvapí a celou sérii znatelně osvěží," řekl tehdy Livingstone. "Chystáme tak úžasné věci, že vás to přinutí zakřičet: 'Laro, já tě miluju!'". Což je vzhledem k tomu, jak chladného přijetí se sérii dostává, vlastně dost odvážné tvrzení.