83 procent krabicovek Outriders bylo na PlayStation a technický test
Efekt Game Passu.
Na nějaké definitivní vyřešení technických problémů se stále čeká. Ve zkratce: hra si ověřuje (vyžaduje) permanentní připojení k internetu i při pouhém singleplayeru, z nějž v případě výpadku vykopává klidně i uprostřed hraní. Nechápe to ani slavný moderátor Geoff Keighley.
Tvůrci naposledy pouze slíbili, že jednou sepíší nějaké ohlédnutí, v čem přesně je zakopán pes, a odkázali na Reddit, kde je sbírka nejčastějších potíží a řešení.
Zatím je zajímavé, ale nikterak překvapivé, že 83 procent prodejů krabicovek ve startovním týdnu v Británii zajistily PlayStation verze (52% PS5 verze a 31% PS4 verze).
Jde samozřejmě o to, že xboxovou krabicovku si kupuje málokdo (a na trh ostatně dorazilo minimum jejích kusů, jen aby se neřeklo), když jsou Outriders od prvního dne k dispozici na předplacené službě Xbox Game Pass. Phil Spencer k tomu dříve prohlásil, že díky popularitě na této službě si pak o to více lidí koupí plnou hru jinde (a dozví se o ní), takže 17% podíl Xboxu v Británii není zase tak zlý.
Square Enix mohou být docela spokojeni, protože coby nová značka debutují na 6. místě britské hitparády krabicovek, o čemž si třeba v předešlém týdnu vypuštěné Balan Wonderworld mohlo nechat jen zdát (nevešlo se ani do TOP 40).
VG Tech zase podnikli technický test Outriders na PS5 a Xbox Series X/S.
Zjistili, že hra si pomáhá dynamickým rozlišením, které se na slabší konzoli od Microsoftu pohybuje pouze mezi nativními 1920x1080 a 1280x720, což je nezvyklé.
Oproti tomu na PS5 je nativně mezi 3008x1692 a 1920x1080. Nicméně výhodou Xbox Series X je, že průměrně renderuje některé scény v malinko vyšším rozlišení než stroj od Sony.
Naopak výhodou PS5 verze je to ,že má lepší filtrování textur oproti Xboxům. Verze pro Xbox Series S je v některých pasážích horší tím, že má méně stromů a vegetace.