80 procent kritiků No Mans Sky hru nevlastnilo či nehrálo
Ach ti křiklouni.
Je to takový folklór herní scény. Nejvíce jsou vždy slyšet ti křiklouni, kteří s věcí nemají lautr nic společného ani nemají žádný vztah k vývojářům.
Zakladatel a šéf studia Hello Games, tvůrců No Man's Sky, se na své přednášce během konference Develop v Brightonu vytasil se zajímavými, leč předpokládanými čísly.
Ačkoli hra byla v době startu v létě 2016 objektivně nedodělaná, nic to nemění na faktu, že drtivá většina jejích kritiků na internetu jen nadávala, aniž by vůbec věděli, o čem je řeč:
"Zjistili jsme, že 70 až 80 procent lidí, kteří ve fórech hovoří o No Man's Sky, ho nikdy nehrálo ani nevlastnilo. Nebylo to pro nás překvapivé, ale šlo o více procent, než jsme tušili," přiznal.
Nejvíce je prý rozčílilo, když zjistili, že naprostá většina komentářů neměla s nimi coby vývojáři žádnou spojitost, protože se týkaly ceny hry, problémů s předobjednávkou a podobně.
Murray k tomu dodal, že až zase příště zažijeme nějaký polarizující start, máme si uvědomit, že mnoho debat je vedeno o věcech, které samotné studio nemá šanci nijak změnit či ovlivnit.
Postupem času se prý ale dopracovali k důležité skupině hráčů, kteří tuto sci-fi hru opravdu hráli a znali ji dokonale: "Jakmile se zbavíte toho ruchu okolo, narazíte na konstruktivní kritiku, která třeba říká, proč se někomu nelíbí systém inventáře. A vy víte, že danou věc můžete hned zítra opravit."
S těmito hráči prý mají vývojáři spoustu společného, jelikož hráli jejich titul stovky hodin stejně jako oni, takže si vzájemně rozumí a mají společný cíl.