8 minut z hraní brněnského Crime Boss Rockay City je jako Payday
Loupež a útěk.
Zlé jazyky tvrdí, že tady teoreticky mohl vydavatel 505 Games využít některé nápady či podklady ze zamýšleného pokračování Payday, na nějž ve 2016 prodal práva za 30 milionu dolarů švédským tvůrcům. Ale nic z toho samozřejmě není potvrzeno.
Dělá na tom sedm lidí podepsaných pod Vietcongem v brněnském studiu Ingame vedeném Jarkem Kolářem. Jiní zase dělali na Hidden & Dangerous 2, Mafia, Arma, Kingdom Come Deliverance, Dead Trigger, Shadowgun, UFO, Silent Hill: Downpour, Cold War či Vigor. Už dva roky.
Oproti těm malým oknům v debutovém traileru nakonec nevypadá grafika vůbec špatně, naopak.
Slaňování ze střechy vedle mrakodrapů, dostání se do kontrolní místnosti (někomu nemusí sedět designové rozhodnutí o okamžitém poplachu po zabití strážného), otevření trezoru a následné probíjení se s lupem zpět přes speciální zásahovou jednotku, využití helikoptéry a odjezd na člunu...
Prvních osm minut z hraní Crime Boss: Rockay City vypadá hodně jako Payday, což určitě mnohé potěší, když se třetí díl neskutečně vleče. Je také jasné, že tady budou "jen" takové mise, nejspíš žádný plnohodnotný otevřený svět s celým městem, jak to mohlo působit z oznámení či artworků.