65 miliard korun vydojili Activision z Call of Duty
Jen za uplynulých 12 měsíců + statistiky.
Poté, co v některých hitparádách prodejnosti byl žádanější nový Assassin, i po šíření zvěstí o tom, že letošní díl Cold War nedokázal dosáhnout odbytu předešlého dílu, usoudili Activision, že to s tím chce něco dělat, aby pověst značky neutrpěla.
Vzali tedy souhrnná data za uplynulých 12 měsíců, kde se o většinu výsledků postaral loňský reboot Modern Warfare (dlouhodobý prodejní držák), a prezentovali je v dnešní chlubící tiskové zprávě. V ní se na vše dívají jako na "sdílený ekosystém", do nějž patří i F2P odbočka Warzone.
Tahle série jim tedy dle nových dat za minulý rok vynesla 3 miliardy hrubých tržeb, v přepočtu neuvěřitelných 65 miliard českých korun.
Klíčové ukazatele, jakými jsou zapálení hráčů a celoživotní prodeje prémiových her, prý v dané době trhaly rekordy série. Nepochybně i díky koronaviru, karanténám a lockdownům.
Něco z rodu Call of Duty v uplynulých dvanácti měsících hrálo 200 milionů lidí, do čehož se ovšem počítá i mobilní verze (číslo je interním odhadem výrobce). Meziroční nárůsty byly o 40 procent v prodejích koncovm zákazníkům a o 80 procent v hrubých tržbách.
Jak na PC, tak na konzolích tahle značka zaznamenala největší počet hráčů v její historii, přičemž dosud nejsilnější byl i listopad, když se to bere v měsíčních hráčích a hodinách.
Hráči Call of Duty se prý mohou těšit na zatím největší nášup obsahu zdarma, komunitní události i pokračující podporu pro Black Ops: Cold War (Season One již někdy tento měsíc), včetně úzké integrace s Warzone, které už k dnešku hrálo 85 milionů lidí.