3D Realms: Stadia nebude schopná konkurovat PS5 a Xboxu
Předpovědi tvůrce oldschool střílečky.
Jejich chystaná oldschoolová střílečka Wrath: Aeon of Ruin ve stylu Quaka sice ten extra výkon moc nevyužije, ale to mu samozřejmě nebrání se k dané věci vyjádřit.
Frederik Schreiber, viceprezident kdysi slavného studia 3D Realms, se pro GamingBolt nechal slyšet ohledně soupeření příštích tří platforem:
"Technické specifikace PlayStation 5 a příštího Xboxu překonají Google Stadia (info) o hodně velký kus. Nevidím v tuto chvíli Stadia coby relevantní platformu".
Na to lze namítnout, že Google může jednoduše a průběžně upgradovat servery (cloud) pro tuto streamovací službu, aby dohonil vzniklou mezeru, aniž by to hráči museli řešit.
Jak Schreiber doplnil, s každou další generací se konzole čím dál více přibližují PC, z čehož budou těžit všichni vývojáři, protože pro ně bude vše snazší.
Zástupce firmy spojené s Duke Nukem 3D také připomněl známou pravdu, že současné konzole jsou dost omezeny pamětí a grafickou kartou, jelikož od jejich uvedení uběhlo už mnoho let. Příští generace proto přinese dost potřebný nárůst ve výkonu.