3000 zombíků z Dead Rising 2
Větší počet kazí zážitek z hraní.
Šin Ohara čili koproducent zombie arkády Dead Rising 2 má za to, že příliš mnoho zombíků na obrazovce může zkazit zážitek z hraní.
Samotný herní engine podle něj technologicky nijak neomezuje to, kolik se těch krvežíznivých nemrtvých na obrazovce objeví. Čím je jich ale víc, tím hráči ubývá prostor k pohybu a tudíž i šance na to, aby je všechny pokosil.
"Vloni jsme na našem veletrhu Captivate předvedli demo se zhruba sedmi tisíci zombíky," řekl Ohara.
"Ale po třech tisících to ani nepoznáte, člověk ztrácí rozlišovací schopnosti. Když je zombíků víc, už to kazí zážitek z hraní."
Současné číslo okolo maxima tří tisíc zombíků je podle koproducenta vyrovnané a přiměřené tomu, aby si hráč pořádně zarubal a přitom nebyl počtem nepřátel doslova převálcován.