300 tisíc prodaných kusů Everspace 2
+ trailer shrnuje ocenění.
Uvedená na trh, po pěti letech vývoje, PC verze EVERSPACE 2, se podle tiskové zprávy výrobce stalo obrovským úspěchem. Za nadšení fanoušků PC a médií míří toto léto EVERSPACE 2 na PlayStation 5 a Xbox Series X|S.
S více než 300 000 prodanými kopiemi PC verze k dnešnímu dni, může nezávislé vývojářské studio ROCKFISH Games nadšeně prohlásit, hru EVERSPACE 2 masivním kritickým a komerčním úspěchem samofinancovaného studia. S celkovým hodnocením 82 bodů na Metacritic a 83 bodů na Opencritic od posuzovatelů z celého světa a s více než šesti tisíci recenzemi hráčů na Steamu, kteří z 88 % hru hodnotí jako „velmi pozitivní“, jsou fanoušci vesmírných her z tohoto kosmického akčního RPG nadšeni.
Uvedení hry na trh umožnilo překonat finanční cíle ROCKFISH Games. Při srovnání prvních týdnů po uvedení na trh, prodej kopií EVERSPACE 2 byl dvojnásobný a přinesl více než třiapůlkrát vyšší tržby než první titul série, aniž by to znamenalo ztráty z prodejů, kvůli dostupnosti titulu na Xbox Gamepass pro PC jako Game Preview. Toto pokračování zaznamenalo během startovacího týdne sedmkrát více pilotů v kokpitu než jeho předchůdce a dosáhlo téměř 10 000 současně soutěžících hráčů.
„Pro Rockfish games to byl fantastický vstup na trh, prozatím největší! Tým odvedl úžasnou práci, a nyní sklízíme plody našeho tvrdého úsilí za posledních pět nebo dokonce více let. Pokud jde o zviditelnění produktu, počet stažení hry a čistý příjem, dosáhli jsme našich obchodních cílů“ – říká CEO společnosti ROCKFISH Games, Michael Schade. „Ještě větší odměnou je vidět, jak naše úžasná komunita a vesmírní fanoušci v médiích milují to, co jsme vybudovali. Tohle předpovídá světlou budoucnost našeho studia a Everspace jako franšízy. Máme toho naplánováno mnohem víc a nemohu se dočkat, až se s vámi podělíme o to, na čem jsme pracovali v rámci první bezplatné aktualizace na konci tohoto roku a masivní expanzi, která přijde v druhé polovině roku 2024.“
Zájem o EVERSPACE 2 přesahuje typické prodeje v týdnu uvedení na trh. Během spouštěcího týdne zaznamenala ROCKFISH Games více než 100 tisíc uvedení na Wishlist a 50 tisíc stažení demoverzí na Steamu.
„Je jasné, že jsme si získali pozornost fanoušků vesmírných her, a ti budou sledovat nadcházející aktualizace a prodej. Naše demo bylo obrovskou součástí naší cesty k úspěchu od oznámení až po uvedení na trh. Od okamžiku, když bylo demo přidáno na Steam, jsme zaznamenali více než 350,000 stažení s neskutečně vysokou 70% mírou aktivace od fanoušků vesmírných her z celého světa, kteří měli zájem si EVERSPACE 2 sami vyzkoušet“ – říká Schade. „Máme v plánu ponechat demo dostupné v dohledné budoucnosti, aby si piloti mohli získat praktické zkušenosti a vyzkoušet první vesmírný sektor tak dlouho, až budou chtít učinit vědomé rozhodnutí o koupi“.
Díky výjimečnému vzhledu více než 100 ručně vytvořených míst, která stojí za prozkoumání, intenzivnímu boji, hlubokému přizpůsobení a RPG mechanikám se nadšenci vesmírných her z celého světa rádi pochlubí svými dobrodružstvími online sdílením úžasných snímků obrazovky a herních klipů v sociálních médiích.
„Za poslední týden jsme si všimli stovek tvůrců obsahu, kteří vysílali a natáčeli videa na Twitchi, YouTube a dalších platformách“ – pokračuje Schade. „Ikoničtí tvůrci s hlubokou láskou k vesmírným hrám, RPG a střílečkám, jako jsou CohhCarnage, Skill Up a ObsidianAnt, abychom vyjmenovali jen některé, neuvěřitelně nadšeně dávali palec nahoru v mnoha vysíláních a videích.“
V souladu s tím, že v létě proběhne vydání hry na Xbox Series X/S a PlayStation 5, včetně fyzické Deluxe Edition kterou vydá Maximum Games, ROCKFISH Games již začala pracovat na první velké bezplatné aktualizaci hry plánované na konec tohoto roku. Tato aktualizace nabízí nové funkce, včetně dalších možností přizpůsobení lodí, legendárního vybavení, vysokoúrovňových vesmírných lodí a hlasového projevu ve francouzštině a japonštině. Zároveň byl zahájen vývoj rozsáhlého rozšíření pro hru EVERSPACE 2, které je plánováno na polovinu roku 2024, a které přidá další příběhový obsah, nové hvězdné systémy k prozkoumání, nové vybavení k loupení a rozšíří herní funkce.